Aneb naše lapálie

Aneb naše lapálie. Následující 3 dny absolvovali:. První den jsme hlavně vyzkoušeli jestli nám fungují kola a jak jsme na tom fyzicky ( někteří i psychicky ). Naše cesta vedla od školy a dále jsme putovali Grébovkou,.

1. Aneb naše lapálie

2. Následující 3 dny absolvovali:

3. První den jsme hlavněvyzkoušeli jestli nám fungují kola a jak jsme na tom fyzicky (někteří i psychicky). Naše cesta vedla od školy a dále jsme putovali Grébovkou,

4. Kousek cesty za Grébovkou jsme se zastavili u Kauflandu a doplnili zásoby pití a jídla. Po kratičké zastávce jsme jeli do Hostivaře , kolem Hamerského rybníka , kde byla naše další zastávka na občerstvení. Taky jsme měli chvilku na blbnutí na lanové prolézačce. A po těchto zážitcích jsme odjeli zpět před školu. Za dnešní den jsme ujeli 32km

5. Druhý den jsme jeli na metro na stanici Vyšehradská a dále metrem na stanici Háje. Účelem bylo naučit se jím převážet a jezdit na eskalátorech. Chvíli nám poprchávalo, chvíli ne, ale slunce stejně nevylezlo, tak jsme si dali přestávku u Alberta. Naše cesta pokračovala k Miličovskému lesu, u kterého se pásli ovce a kozy.

6. Chvíli před vjezdem do lesa nám sprchlo a když jsme vjeli do lesa tak bylo všude bláto, chvíli jsme se snažili tomu vyhýbat, ale po chvíli nám to bylo jedno. Ale nebylo tam jen bláto, taky kopečky, potoky a vysoká tráva. V tomto terénu nám vyhládlo a občerstvili jsme se v malé vesničce Újezd. Odsud jsme jeli stejnou cestou zpět ke škole. Ujeli jsme 18km.

7. Ve středu jsme ujeli 40kmJeli jsme metrem z Náměstí míru na zastávku hradčanská . celou cestu sme jeli podel vltavy , stromovkou kolem zoologické zahrady

8. První zastávka byla u Ústavu jaderného výzkumu Řež, tam jsme si dali česnečku, řízek a sekanou, zpět jsme zase jeli podél Vltavy až do Karlína, tunelem pod Vítkovem na Žižkov a přes Riegrovy sady do školy.

9. Hlavním účelem naší „expedice“ bylo naučit se jezdit s kolem po Praze - po silnicích, po chodnících a MHD, v našem případě metrem. Samozřejmě se nám nevyhnuli ani kolize – hned 3krát bylo píchlé kolo, každý den jedno a někomu jinému. Ale jelikož s náma jeli vybavení cyklisté, tak nebyl žádný problém kola opravit.

10. Také jsme zjišťovali vybavenost cyklostezek jako je občerstvení, značení cest, cykloservisy a také kde jsou kritická místa – úzké cesty, kopce, mosty přes řeky a potoky. Ve většině míst jsme prověřili naši fyzickou a občas také psychickou výdrž(hlad, únava…)

11. Každý den jsme absolvovali něco jiného: - 1. den - pevný povrch 2. den – lesní terén, bláto 3. den - mix občas bláto, sem tam pevný povrch

12. A i když se to možná nezdá, celá tato jízda zahrnovala několik vyučovacích předmětů: Matematika – počítání ujetých km (90) Fyzika – gravitace (pády) Zeměpis + Přírodopis – plány tras, jízda s mapou, krajina, řeky a potoky, rostliny Dějepis – poznávání památek z blízka (Průhonický zámek) Tělocvik – vodácký kanál, závody

13. Také to mělo něco společného s češtinou – každý den jsme si psali reflexní deník.Pár zápisků z reflexního deníku:Holky nám to zpomalujou – stále zastavujou.Svítí slunce – supeeer!!!Nemuselo pršet, všude je bláto.Doma si dám mega sprchu.Nechci poslední den…