Obóz Naukowy 26.06-2.07.2011 Człuchów

Obóz Naukowy 26.06-2.07.2011 Człuchów. Dzień I Wyjazd. W niedzielę 26 czerwca o godzinie 10:00. Zebraliśmy się pod naszą szkołą w Pleszewie. Podróż trwała 5 godzin. Dzień II Szkolenie „Ja w zespole’’.

kyria

Obóz Naukowy 26.06-2.07.2011 Człuchów

1. Obóz Naukowy 26.06-2.07.2011Człuchów

2. Dzień I Wyjazd W niedzielę 26 czerwca o godzinie 10:00. Zebraliśmy się pod naszą szkołą w Pleszewie. Podróż trwała 5 godzin.

3. Dzień IISzkolenie „Ja w zespole’’ Pierwszego dnia mieliśmy okazję uczestniczyć, w spotkaniu z innymi uczestnikami obozu, oraz podejmować z nimi współpracę . Każda z grup musiała wykonać powierzone im zadania , każdy uczestnik brał aktywny udział

4. Dzień III„Spotkanie z naukowcami’’ Trzeciego dnia uczestniczyliśmy w wykładach na których mieliśmy okazję zobaczyć ciekawe doświadczenia oraz dowiedzieć się różnych ciekawostek z takich dziedzin jak: • Fizyka-biomechanika • Chemia • Biologia • Fizyka-optyka • Matematyka-informatyka

5. Gry i zabawy Uczestnicy obozu podczas wolnego czasu chętnie uczestniczyli w różnych turniejach.

6. Dzień IVZajęcia w pracowni Dnia piątego nasze zajęcia odbywały się w pracowni komputerowej, która znajdowała się w ZST w Człuchowie. Tworzyliśmy różnego rodzaju obliczenia i tabelę, następnie surfowaliśmy w necie oraz oglądaliśmy filmy na YOUTUBE

7. Zwiedzanie miastaCzłuchów Po zajęciach w pracowni udaliśmy się na rynek na lody. Zwiedziliśmy pobliski zamek oraz park który znajdował się tuż przy zamku.

8. Wypad nad jezioro Po obiedzie udaliśmy się nad jezioro, czekało tam na nas dużo atrakcji np: pływania w kajakach jazda na tzw. bananie.

9. Dzień VWypad do ZOO Dnia piątego udaliśmy się do ZOO które znajdowało się na stacji bp w CANPOLU. Na stacji tej znajduje się również tor gokartowy, ale niestety był nieczynny, ale za to posiedzieliśmy w restauracji.

10. Karol pogromca zwierząt

11. Karol łowi ryby

12. Ostra jazda. Anitka za kółkiem

13. Mateusz Kręci „dziewiątkę”

14. Największa atrakcja obozu były wypady na basen Wypad na basen

15. Anitka suszy włosy

16. Królowa obozu „Gabryśka”

17. Dejcie mi rurkę

18. Dzień VI i VII Niewiadomo co będzie…

19. Podsumowując Na obozie poznaliśmy dużo fajnych osób xD a zwłaszcza fajne dziewczyny