Reuniune de proiect in Germania

Reuniune de proiect in Germania. Prezentare realizata de catre Popa Andrei. Drumul spre Berlin.

1. Reuniune de proiect in Germania Prezentare realizata de catre Popa Andrei

2. Drumul spre Berlin • Drumul spre capitala Germaniei a fost foarte obositor pentru noi. Am calatorit cu avionul de la Bucuresti la Viena, iar dupa o escala de cinci ore am plecat catre Berlin. Zborul cu avionul a fost inedit,eu fiind foarte impresionat de primul meu zbor.

3. Prima zi in Berlin • Am fost asteptat de catre gazde la aeroportul din oras si am fost dus la casa acestora cu masina lor. Au fost foarte primitori, casa in care am stat fiind foarte frumoasa. Acestia s-au bucurat la fiecare dintre obiectele traditionale pe care eu le-am daruit. De asemenea ei mi-au oferit niste obiecte traditionale din Germania.

4. Vizitarea Zonei • In prima zi la Berlin, m-am trezit la ora 8, am luat micul dejun si apoi am mers la scoala impreuna cu gazda mea. Dupa ce am venit de la scoala am plecat impreuna cu ceilalti copii implicati in proiect spre vizitarea zonei in care ne aflam. Am vizitat lucruri precum cea mai veche cladire din Berlin sau cel mai inalt loc al regiunii.

5. Vizitarea Zidului Berlinului • In a doua zi petrecuta la Berlin de asemenea m-am trezit de dimineata si am luat micul dejun dupa care am plecat impreuna cu ceilalti colegi de la proiect sa vizitam centrul orasului. Acolo am vazut o multime de lucruri frumoase precum Zidul Berlinului dar si Poarta Brandenburg. Acestea au fost foarte interesante avand o vechime foarte mare.

6. O zi de scoala… • Miercuri, am avut o zi de scoala.La inceput am luat parte la cursuri, apoi am vizitat cluburile si am aflat mai multe despre activitatile extra scolare ale elevilor de la scoala Grundshule am Brandwerder. • Am avut de asemenea ocazia de a asista la o ora de sport a elevilor. Am avut diferite activitati pentru a ne cunoaste mai bine colegii din tari diferite si pentru a ne imprieteni.

7. Vizita la Acvariul Berlinului • In urmatoarea zi de asemenea m-am trezit devreme dimineata si am plecat cu autobuzul impreuna cu copiii de la proiect spre acvariul din Berlin. Acolo am vazut o sumedenie de specii de pesti multicolori dar si meduze si animale mari precum crocodili, serpi.

8. Ceremonia de incheiere • Vineri, in ultima zi de proiect am fost la scoala de dimineata si de asemenea am participat la doua ore de curs ale elevilor. Apoi, au organizat o masa cu mancaruri traditionale din Germania. Dupa aceasta ne-am indreptat catre sala de sport pentru a lua parte la festivitatea de incheiere a reuniunii. A fost un spectacol deosebit care ne-a impresionat.

9. Vizita la Turnul Berlinului • In ultima zi petrecuta la gazde, familia mea a decis sa ma duca intr-un loc special din centrul orasului, Turnul Berlinului , cel mai inalt loc din oras. Acolo am avut ocazia de a vedea privelisti impresionante din tot orasul. Acest obiectiv turistic m-a impresionat.

10. Impresii • In concluzie, am fost placut impresionat de stilul de viata al gazdelor, acestea fiind foarte primitoare si amabile. De asemenea scoala mi s-a parut foarte interesanta si moderna, fiind bucuros ca am avut ocazia sa-mi fac prieteni in alte tari.