for fun n.
Download
Skip this Video
Loading SlideShow in 5 Seconds..
For fun PowerPoint Presentation
Download Presentation
For fun

Loading in 2 Seconds...

play fullscreen
1 / 6

For fun - PowerPoint PPT Presentation


  • 121 Views
  • Uploaded on

For fun. BY: anonymous person. Spiral vortex of colors. I hope you love colors cuz I just made one kool Looking slide I got so bored that I just created a PowerPoint on nothing but colors so………… enjoy. Hey again.

loader
I am the owner, or an agent authorized to act on behalf of the owner, of the copyrighted work described.
capcha
Download Presentation

For fun


An Image/Link below is provided (as is) to download presentation

Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author.While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - E N D - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Presentation Transcript
    1. For fun BY: anonymous person

    2. Spiral vortex of colors • I hope you love colors cuz I just made one kool • Looking slide I got so bored that I just created a PowerPoint on nothing but colors so………… • enjoy

    3. Hey again • I made a kool one for you it makes you look at it like your gonna be sick but its cool right well I got more stay tuned

    4. OMG • HI SPIDERMAN LOL YEA I TOOk YOUR COLORS SO YOU KNOW I WILL RETURN THEM LATER LOL SORRY GUESS THE NEXT COLORS VIEWERS…….

    5. hmmmmmm • I think it looks like bubblegum and blueberry swirl it makes you hungry doesn’t it well to bad you cant have it lol because its MINE!!!!!! • Mwahhhahahhahha

    6. Wow • It’s a kool shirt color don’t you think if not that a black and blue eye so you know I did not give the slide a black and blue eye it tried to take the bubble gum and blueberry flavourd slide he asked for it • Well that’s it for now BYE BYE FANS HAVE A TERRIFIC TUESDAY!!!!!!!!!!