HABLEMOS DE DEMOGRAFÍA
This presentation is the property of its rightful owner.
Sponsored Links
1 / 4

HABLEMOS DE DEMOGRAFÍA : En tres imágenes, éstos son los objetivos finales del estudio de la población, considerada como una rama de la Sociología. PowerPoint PPT Presentation


  • 60 Views
  • Uploaded on
  • Presentation posted in: General

HABLEMOS DE DEMOGRAFÍA : En tres imágenes, éstos son los objetivos finales del estudio de la población, considerada como una rama de la Sociología. .

Download Presentation

HABLEMOS DE DEMOGRAFÍA : En tres imágenes, éstos son los objetivos finales del estudio de la población, considerada como una rama de la Sociología.

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation

Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author.While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - E N D - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Presentation Transcript


Hablemos de demograf a en tres im genes stos son los objetivos finales del estudio de la poblaci n considerada como una rama de la sociolog a

HABLEMOS DE DEMOGRAFÍA:

En tres imágenes, éstos son los objetivos finales del estudio de la población, considerada como una rama de la Sociología.


  • Login