EL CENTRE PASSAT PER AIGUA

EL CENTRE PASSAT PER AIGUA. DECENS D’ENGORJATS. Forat Negre. Forat Negre. Com arribar-hi:

tangia

EL CENTRE PASSAT PER AIGUA

1. EL CENTRE PASSAT PER AIGUA DECENS D’ENGORJATS

2. Forat Negre

3. Forat Negre • Com arribar-hi: • Anirem fins a Berga, cap a Guardiola passant per Crecs i Fígols. Mes endavant trovarem un trencant a mà esquerra direcció Saldes i Vallcebre. Quan arribem a Vallcebre el trevasserem fins que trovem tres pistes, agafarem la de l’esquerra i abans de trevassar el pont deixarem el cotxe. • Un cop em deixat el cotxe agafarem la pista del mig fins arribar a dalt el pla on comença el barranc. 20 min.

4. Forat Negre • Informació • Aproximació: 20 min. • Retorn: Inmediat. • Descens: 1h30 a 2hores • Longitud: 600mts Desnivell: 180mts • Equipament: Regular • Material: 2X20 mts. Casc, baga d’enclatge, coordinos i neopre. • Periode: Tot l’any ideal despres de plujes, primavera i tardor. • Dificultat: 3

5. Forat Negre

6. Pas de l’Escalell

7. Com arribar-hi: Anirem fins el poble de Vilada i a l’entradadel poble, si venim desde Ripoll, trobarem un trencant a la dreta molt tancat i seguirem per una pista sense gaire bon estat direcció Sant Romà de la Clusa. Seguirem per la pista fins arribar a una esplanada, on deixerem el cotxe, i on comença el barranc. Informació: Aproximació: Inmediata Retorn: 30 min. Longitud: 700 mts Desnivell: 250 mts Material: 2X30 mts. Bagues de recanvi i neopre recomenable. Descens: 2 o 3 Hores, segons grup. Primavera o després de pluges. Compte amb les crescudes. Dificultat: 3 Pas de l’Escalell

8. Vilacireres

9. Vilacireres • Com arribar-hi: • Anirem fins a Solsona i desde aquí anirem direcció al Port del Compte, Sant Llorenç de Morunys i Coll de Jou. • Quan arribem a Sant Llorenç agafarem la BV-4241 direcció Berga. Al quilometre 24 de la carretera i abans de trebassar el Riu Aigua de Valls, surt per l’esquerra una carretera que sendinça a la vall. Veurem unes senyals que possa Puig Aguilar i Molí de la Corriu. El cami es desvia a l’esquerra pujant i el barranc ens queda a la dreta. Al arribara una piscina trenquem a la dreta. Quant arribem als indicadors de Cal Sants i Cal Costa. Quant arribem a un trncant on i diu Torre de la Corriu i deixerem el primer cotxe, amb l’altra cotxe, sino a peu, continuarem fins el principi del barranc, evident. • Retorn:Quan arribem al final trobarem una pista entre arbres poc traçada que ens portarà al Moli de la Corriu. Aquesta ens portarà fins el primer cotxe.

10. Vilacireres • Informació: • Longitud: 3000 mts • Desnivell: 500 mts • Periode: Tot l’any • Material: 2X20 mts, cinta d’enclatje i neopre. • Horaris: Acces 2 cotxes. 3 a 4,30Hores. Retorn 1 Hora. • Equipament: Regular. • Dificultat: 3