Projekt edukacyjny

Projekt edukacyjny. „Rekreacja na cztery pory roku”. Uczestnicy: 10 uczniów klasy IIC Opiekunowie: mgr B. Całka mgr E. Jasik mgr A. Mazur. Cele. poszerzenie wiedzy na temat spędzania wolnego czasu planowanie wycieczki pieszej poznanie zasad bezpiecznego wypoczynku. Wycieczki i wyjścia.

iokina

Projekt edukacyjny

1. Projekt edukacyjny „Rekreacja na cztery pory roku”

2. Uczestnicy: 10 uczniów klasy IIC • Opiekunowie:mgr B. Całkamgr E. Jasikmgr A. Mazur

3. Cele • poszerzenie wiedzy na temat spędzania wolnego czasu • planowanie wycieczki pieszej • poznanie zasad bezpiecznego wypoczynku

4. Wycieczki i wyjścia • Wycieczka rowerowa do Wisły • Wyjście na basen • Turniej siatkowy • Wycieczka do Pszczyny

5. Wisła • Dnia 8 września część uczniów klasy 2c Gimnazjum nr 8 w Katowicach, wraz z opiekunami w ramach projektu edukacyjnego wyruszyła na wycieczkę rowerową po Wiśle.

6. Gdy dojechaliśmy pociągiem na miejsce, dostaliśmy rowery, przydzielono nam przewodnika i wyruszyliśmy w stronę rynku. • Redaktor „Radia Katowice” przeprowadziła z nami wywiad.

7. Następnie pojechaliśmy pod skocznię.Akurat trafiliśmy na zawody.

8. czy z widokiem skoczni od strony skoczka • Zrobiliśmy tam sobie kilka zdjęć, m.in. z nartami Małysza,

9. Widzieliśmy: pstrągarnię, zbiornik na Wiśle, Zameczek Prezydenta.

10. Później trafiliśmy na rynek, obejrzeliśmy targi zorganizowane z okazji 50-lecia nadania praw miejskich Wiśle, po czym poszliśmy razem na pizzę. Następnie wstąpiliśmy do muzeum, by zrobić sobie zdjęcie z czekoladowym Małyszem.

11. Tuż przed powrotem zaopatrzyliśmy się w zabójcze papryczki chilli, którymi później się raczyliśmy. • Ok. godziny 20:00 byliśmy na swoim osiedlu. Wszystkim uczestnikom wycieczka się spodobała, pogoda dopisała, dowiedzieliśmy się ciekawych rzeczy, a czas nam mile upłynął

12. Basen • Dnia 21 października 8 osób z klas drugichwraz z opiekunem wybrali się na basen w szkole plastycznej w Katowicach

13. Dziękujemy uczniom ze wszystkich drużyn za udział w rozgrywkach w duchu „fair play” oraz za to, że dzięki wam, udało nam się zrealizować nasz projekt.

14. Turniej piłki siatkowej Opiekunem Projektu została Pani Agnieszka Mazur a jego organizatorkami uczennice: Wiktoria Czech i Agnieszka Ślązak. W dniu 4 lutego 2013 uczniowie z wszystkich klas 1-3 z Gimnazjum nr 8 im. Królowej Jadwigi w Katowicach, zostali powiadomieni o odbywającym się w ramach, Projektu Edukacyjnego: Turnieju Piłki Siatkowej. Po zaciętej walce zostały wyłonione „mistrzowskie” zespoły. I miejsce zajęła klasa: I A, II A, IIIA II miejsce zajęła klasa: III B, IIIC, IB III miejsce zajęła klasa: IIC

15. Pszczyna • W dniu 18 maja 2013 zebraliśmy się o godzinie 8 na przystanku za szkołą. Dojechaliśmy na dworzec PKP w Katowicach a o 9 . 15 mieliśmy pociąg do Pszczyny. • Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Prasy Śląskiej. • Poznaliśmy techniki dawnego druku oraz sami wydrukowaliśmy obrazki św. Jana Nepomucena. Nie obyło się bez cukierni i lodów. Potem spacerkiem dotarliśmy do Pokazowej Zagrody Żubrów . Następnie udaliśmy się na pszczyński zamek . • Tam część z nas poszła zwiedzić zbrojownię a reszta park. Po pałacu spacerkiem dotarliśmy do Pokazowej Zagrody Żubrów. Tam widzieliśmy króliki, łosie, sarny, kaczki, pawie, oraz oczywiście żubry. Usiedliśmy sobie na ławeczkach i porozmawialiśmy sobie. Następnie poszliśmy do McDonald’s. Po zjedzeniu trasą turystyczną doszliśmy do dworca PKP. Tam wsiedliśmy do pociągu i udaliśmy się w drogę powrotną do Katowic. O 18 wróciliśmy bezpiecznie do domu. Pogoda nam dopisywała. Było wesoło. Podsumowując wycieczka była udana.