calcomanias para ni os l.
Download
Skip this Video
Loading SlideShow in 5 Seconds..
CALCOMANIAS PARA NIÑOS PowerPoint Presentation
Download Presentation
CALCOMANIAS PARA NIÑOS

Loading in 2 Seconds...

play fullscreen
1 / 2

CALCOMANIAS PARA NIÑOS - PowerPoint PPT Presentation


  • 274 Views
  • Uploaded on

CALCOMANIAS PARA NIÑOS. Te presentamos este formato de calcomanías como forma de recompensar y animar a los niños por haber participado en el rezo del Santo Rosario.

loader
I am the owner, or an agent authorized to act on behalf of the owner, of the copyrighted work described.
capcha
Download Presentation

CALCOMANIAS PARA NIÑOS


An Image/Link below is provided (as is) to download presentation

Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author.While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - E N D - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Presentation Transcript
    1. CALCOMANIAS PARA NIÑOS Te presentamos este formato de calcomanías como forma de recompensar y animar a los niños por haber participado en el rezo del Santo Rosario. Opciones de impresión escoge la que sea más práctica para ti y esté a tu alcance..Pon tu creatividad al servicio de la Virgen María: 1.- Puedes imprimirlas en papel para calcomanías. 2.- Puedes imprimirlas en cartulina y colocarle tape o un alfiler. 3.- Puedes imprimirlas en papel y utilizar foami como fondo.

    2. YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA YO PARTICIPE EN LA CAMPAÑA 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009 2.009