Pamiętnik

Pamiętnik. Damian Hardyn. 13 Maja Piątek.

sydnee

Pamiętnik

1. Pamiętnik Damian Hardyn

2. 13 Maja Piątek • W tym dniu lecieliśmy  do Anglii. Musieliśmy wstać bardzo wcześnie, ponieważ zbiórka była o  06:30. O godzinie 8:30 mieliśmy odprawę na lotnisku o godzinie 10:30 awylot. o 16:00 podjechaliśmy pod szkole w Anglii. Spotykaliśmy się z kolegami zwymiany i poszliśmy do domu. Rodzina pokazał mi mój pokój i reszte domu domu. Po rozpakowaniu Iposzedł pod prysznic i poszedłem spać, bo byłem bardzo zmęczony

3. 14 Maj Sobota • W tym dniu Obudziłem się około 8:00 i poszedłem pod prysznic, zjadłem śniadanie i wyjechaliśmy do szkoły w Pilton. O 09:00 pojechaliśmy do Bath, aby odwiedzić łaźnie rzymskie.Na miejscu byliśmy około 10:30. Zwiedzanie  trwało 2,5 godziny. po zakończeniu trasy udaliśmy się do sklepów było dużo rzeczy  do kupienia. Po przybyciu do domu, poszedłem pod prysznic i poszedłem spać.

4. 15 Maj Niedziela • Dziś obudziłem się o 10:00. Zjadłem śniadanie  i z rodzicami i z moim partner pojechaliśmy na  rajd nowoczesnych samochodów. Ujrzałem dużo samochodów, począwszy od najstarszych do najnowszych. Miałem okazję zobaczć kilka motocyklowych i gokardowych wyścigów. Przyjechałem do domu o godzinie 17:00. Później grali.śmy na konsoli i pojechaliśmy na basen.

5. 16 Maj Poniedziałek • W tym dniu wstaliśmy około godziny 7:00. O godzinie 8:00 mieliśmy zbiórkę pod szkołą. Następnie pojechaliśmuy na wycieczkę do Lynton. Przeszliśmy około 16 km więć byliśmy bardzo zmęczeni. Po wycieczce pojechaliśmy zwiedzać plaże. Po wycieczce pojechaliśmy na pizzę i do domu . poszedłem spać około godziny 11:00

6. 17 Maj Wtorek • W tym dniu wstałem jak zwykle o 7:00. Poszedłem pod prysznic i zjadłem śniadanie.W tym dniu mieliśmy zajęcia sportowe i taneczne.Po tych zajęciach poszliśmy zwiedzać miasto Barnstaple . Mieliśmy także "eurokolacje". około godziny 18:00 wróciliśmy do domu.

7. 19 Maj Środa • W tym dniu wyjeżdżaliśmy wraz z partnerami do Devon. Odbywało się tam pokaz kultury Devon . Mogliśmy oglądać zwierzęta , auta, i mogliśmy kożystac z wesolego miasteczka. Do domu przyjechaliśmy około godziny 17:00. Zjadłem kolację i poszedłem spać.

8. 20 Maj Piątek • W tym dniu miały sie odbyć wielkie zakupy w mieście Exeter. Wstaliśmy około godziny 8:00 i pojechaliśmy do miasta. Na początku zwiedzaliśmy całe miasto a następnie poszliśmy na zakupy. Wydałem dużo pieniędzy ale jest bardzo zadowolony. Wróciliśmy dokoło godziny 18:00. Około godziny 119:00 pojechaliśmy do dziadków Jacka Ponieważ jego babcia miała urodziny. Wróciliśmy około godziny 21:00 do domu

9. 21 May Sobota • W tym dniu wstałam później ponieważ był to dzień z rodzinami. Zjedliśmy Śniadanie i pojechaliśmy na plaże. Po plaży pojechaliśmy do baru żeby coś zjeść. około godziny 15:00 przyjechaliśmy do domu. Zagrałem z moim partnerem w piłkę nożną . Około godziny 18:00 pojechaliśmy na kręgle. O godzinie 21:00 przyjechaliśmy do domu.

10. 22 Maj Niedziela • W tym dniu wyjeżdżaliśmy do Polski. Wstałem o godzinie 01:00 ponieważ o 02:45 mieliśmy zbiórkę pod szkołą. Około godziny 03:00 odjechaliśmy z pod szkoły. o godzinie 5:00 mieliśmy odprawe na lotnisku. o godzinie 07:05 mieliśmy samolot do Polski. O Godzinie 14:00 byliśmy pod szkołą w Zawierciu i poszliśmy sie do domów.