1 / 14

Özgür gezgin ruhum, beni bugüne kadar gemi yolculuğuna çıkmaktan alıkoymuştu Ancak kısa süreye üç güzel yeri sığdıran ETS’ye ve sevgili eşim Gül’e hayır diyememiştim. İyi ki de dememişim . Bir gemi seyahatinin ardından... ETS Aegean Paradise ile Mikonos - Santorini -Atina.

milly
Download Presentation

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author. Content is provided to you AS IS for your information and personal use only. Download presentation by click this link. While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server. During download, if you can't get a presentation, the file might be deleted by the publisher.

E N D

Presentation Transcript

1. Özgür gezgin ruhum, beni bugüne kadar gemi yolculuğuna çıkmaktan alıkoymuştu Ancak kısa süreye üç güzel yeri sığdıran ETS’ye ve sevgili eşim Gül’e hayır diyememiştim. İyi ki de dememişim Bir gemi seyahatinin ardından...ETS AegeanParadise ile Mikonos-Santorini-Atina

2. Son derece organize ,müşterilerin rahat etmesi ve iyi vakit geçirmesi üzerine kurulmuş bu yolculukta, gemide zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Yemekler, müzikler ve eğlenceli oyunlar ve de güverteden Ege adalarını seyrederek yapılan seyir, keyfimize keyif katıyordu. Grup ADA

3. Bayrak Şovu , aşırı sıcağa rağmen herkese çok eğlenceli anlar yaşattı. Gemide 17 değişik ulustan 300’ü aşkın personel Müşterilere hizmet vermekte ve çoğunluk Türkiye,Ukrayna ve Endonezya’dan oluşmaktaydı.

4. MİKONOS : Bir ada bu kadar mı temiz olur! Dükkanlar çok şık ama dükkan sahipleri ve çalışanları çok daha şık. Gün batımı sonrası vardığımız Mikonos’un renkli gece hayatına tanık olduk.

5. Her ne kadar çılgın BeachParty’ lere gidemesek de, ilk fırsatta gündüzünü ve plajlarını görmek için, bu güzel hoşgörü adasına tekrar gelmeliyiz diye düşündük.

6. MİKONOS ‘un yaratıcı tişörtlerine de bayıldık...

7. Ve SANTORINI... Öğlen 12:00 de vardığımız Santorini’ye, açıkta demirleyip, tender boat’lar ile çıktık. 21:30 a kadar kalacağımız Ada’da denize girmenin ve dünyaca ünlü “gün batımı”nın tadını çıkartmalıydık. Deniz kenarından teleferik ile Adanın merkezi Fira’ya ulaştık.

8. Önce volkanik adanın merkezi Fira’da gezdik sonra da ünlü Perissa plajında yüzdük

9. Gün batımında herkes gibi biz de OIA (Ia) ‘da aldık soluğu... Daha güzel gün batımları görmüştük ama pazarlaması en iyi,Santorini oldu 

10. Burada her yer şarkıdaki gibi “DELİ MAVİ”

11. Gemide kamaramıza geldiğimizde bir de ne görelim? Kat görevlisi Nelia havlulardan sürpriz yapıp, bizi çok mutlu etmiş ve fark yaratarak değer katmanın en güzel örneğini sergilemişti.

12. Her zaman evimizde gibi hissettiğimiz şehir : ATİNA Sabah 08:30 da Pire Limanına yanaşmıştık. Güzel Atina’yı gezmek için akşam 19:00’a kadar uzun bir zamanımız vardı. Hemen, otobüsle şehir turuna çıktık.

13. Akropol,Plaka,Monastraki, Syntagma... Bekle bizi Atina, yine geleceğiz...

14. YASAS ! Bir başka gemi seyahatinde ve görmediğimiz Yunan Adalarında buluşmak dileğiyle hoşçakalın. Bir www.necdetbukulmez.com fotoromanıdır