Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel

Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel.

brad

Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel

1. Az Arany János Tehetséggondozó Programdiákszemmel

2. „9. osztályosként kiálltuk a gólyatáborok próbáit: a kollégiumi gólyatréninget, majd a gimnáziumit, melyeken komoly és tréfás feladatokban jeleskedtünk. Győztünk a Tata-túrán, és sikert arattunk bemutatkozó műsorunkkal is, melyet „rapsztárjainkra” építettünk. A produkciónkat az osztálypólónkban mutattuk be, melynek emblémája az összetartozásunkat szimbolizálja.” 9. F osztály Az AJTP diákszemmel

3. Gólyaműsor Az AJTP diákszemmel

4. „A nagy élményt mégis Zánka adta, az országos AJTP-tábor. Ragyogó napsütésben csodálatosan nyaraltunk. Kirándultunk Balatonfüredre, Tihanyba, és küzdöttünk az iskolák közötti sportversenyeken: kosár, foci, íjászat, kerékpár, néha alig értünk oda a kezdésre. Más tábori programokon is szerepeltünk persze. Majd felüdültünk a Balaton selymes vizében. Gólyalétünk két hónappal később emlékezetes avatással ért véget.” 9.F osztály Az AJTP diákszemmel

5. Gólyatábor, Zánka Az AJTP diákszemmel

6. „Tanévünk befejezéseképpen előttünk állt a legnagyobb kihívást jelentő pécsi Művészeti Fesztivál. Törekedtünk arra, hogy minél színvonalasabb produkciókkal jelenjünk meg a Leöwey Klára Gimnáziumban. Több kategóriában – hangszeres zene, vers- és prózamondás, versírás, tánc - is versenyeztünk; és mindannyian szerepeltünk egy közös színdarabban. Majdnem minden nevezett kategóriában dobogós helyezést értünk el. Eddig nem látott összetartás, egymás sikerének ünneplése, öröm és szeretet volt érzékelhető az osztályban…” Fészki Bianka 10. F Az AJTP diákszemmel

7. Művészeti Fesztivál, Pécs Az AJTP diákszemmel

8. Hétvége - sportolás Az AJTP diákszemmel

9. Hétvége - sportolás Az AJTP diákszemmel

10. Utazás, Észak-Komárom Az AJTP diákszemmel

11. „Minden év telén ötnapos sítáborba megyünk Ausztriába, Semmeringre. A svédasztalos reggeli után indulunk a sípályára, ahol oktatóink segítségével délutánig síelünk. Majd este a szállásunkon sok program vár minket (pingpong, medence, szauna, konditerem stb.). A diákok a táborokból mindig rengeteg élménnyel térnek haza….” Dávid Sára 11.F Az AJTP diákszemmel

12. Sítábor, Semmering Az AJTP diákszemmel

13. Hétvégi túra, Gerecse Az AJTP diákszemmel

14. Hétvége - gyárlátogatás Az AJTP diákszemmel

15. „Az Arany János Tehetséggondozó Programba járó diákok a 9. és a 10. évfolyamon vízi táborban vehetnek részt. Erre az ötnapos táborra nyár elején kerül sor a Mosoni-Dunán vagy a Tisza-tó mellett. Evezés közben gyönyörködhetünk a szép természetben, és este is izgalmas programok várnak a diákokra.” Mészáros Dávid 11.F Az AJTP diákszemmel

16. Vízi tábor, Tisza-tó Az AJTP diákszemmel

17. Hétvége - gyárlátogatás Az AJTP diákszemmel

18. Utazás, Bécs Az AJTP diákszemmel Az AJTP - diákjaink szemével

19. „A legemlékezetesebb talán a külföldi kirándulásunk volt, megnéztük Brüsszelt, Londont és Párizst. Ezenkívül jártunk Egerben, Kassán, Szilvásváradon, Szentendrén és Zamárdiban. A Programnak köszönhetően két vízi táborban és négy sítáborban is részt vehettünk, de a sportok mellett a kulturális programokat is kedveljük; nemcsak nézőként, alkotóként is. Több alkalommal megrendeztük a Mikulás-ünnepséget, és csináltunk Eötvös-napi műsort is.” Részlet a 13.B kampányújságából Az AJTP diákszemmel