Cateva impresii…

melosa

Cateva impresii…

1. Cateva impresii…

2. “Drumul a fost foarte lung, credeam ca nu se mai termina. Marea este un fenomen natural uluitor. Frumusetea ei nu poate fi cuprinsa nici intr-o compunere, nici in cele mai frumoase versuri. Marea nu seamana cu muntele pe care poti sa-l dinamitezi, sa-l micsorezi. Ea este un urias animal bland care isi pierde pana la mal toate tensiunile. Apa marii e sarata ca o lacrima.” Roxana P.

3. “Excursia a fost foarte frumoasa si interesanta. Am fost la Delfinariu, la Muzeul de Istorie, la Acvariu, obiective turistice din Constanta.” Vlad M.

4. “Cu telegondola a fost interesant. La Delfinariu a fost amuzant chiar daca delfinii nu erau experimentati. Erau foarte tineri.” Bogdan L.

5. “ In marea cea mare Toti se balacesc Iar valurile marii Pe toti ii racoresc. Cu banana,cu vaporasul pe mare cine poate sa uite cate emotii a avut? Am petrecut clipe frumoase pe tarmul marii fara sfarsit. Am admirat soarele rasarind ca un glob de aur din valurile linistite ale marii. Era greu pana iesea din mare,dar apoi urca rapid pe bolta albastra.” Adriana L.

6. “Am trecut cu telegondola peste blocuri, Aqua Magic, am avut parte de privelisti extraordinare. Am vizitat mai apoi Satul de Vacanta din Mamaia. Nu vreau sa-mi aduc aminte de problemele cu somnul…” Ady M.

7. “Ne-am distrat de minune. Am fost la plaja si ne-am bronzat. Am vizitata multe locuri interesante. Am facut o multime de poze prin toate locurile prin care am trecut. Le vom arata parintilor, fratilor, dar si colegilor nostrii.” Marina L.

8. “ Intr-o seara baietii ne-au speriat rau…Dar nici noi nu ne-am lasat… Doamna ne impaca trezindu-ne pe toti pe la 5:30 dimineata ca sa vedem rasaritul si sa respiram aerul diminetii pe tarmul Marii Negre. Sper sa vin si la anul la mare. Mi-a placut!” Anca T.

9. “Pe plaja sunt o multine de oameni care vand diferite obiecte si tot felul de bunatati. M-a impresionat unul care vindea colaci secuiesti si spunea: < Poftiti la Kurtos Colac avem cu miere, zahar, nuca, vanilie avem. Cine mai doreste?>” Dany G.

10. “Valurile marii erau atat de mari incat treceau peste capul meu. Pe plaja era frumos. Ne-am dat si cu namol, am facut castele de nisip. Intr-o seara, Lacramioara “s-a aranjat” ceva mai deosebit si a venit sa ne sperie. Cred ca i-a reusit… Trenuletul groazei nu o sa-l uit niciodata… M-am speriat rau.” Adela M.

11. “ In tabara a fost foarte frumos. Mancarea a fost buna chiar daca unor copii nu le-a placut. Am fost si la Catedrala Patriarhala din Constanta, ne-am inchinat, am lasat un acatist. In fiecare zi mergeam la mare, ne bronzam, dar mai mult inotam, ne jucam in valurile marii. Seara mergeam in parcul de distractii de langa vila. Ne urcam in masinutele care se tranteau una in alta spre spaima mamei, ne urcam in tiribomba sau saream la trambulina.

12. Inghetata, suc, covrigi, multa apa, gogosi, shaworma, kebab, hot-dog, nectarine, pepene, … Am dansat populara fiindca in apropierea vilei se desfasura “Festivalul National de folclor pentru ansamblurile de copii din tara”. Am fost si la discoteca din tabara. Baietii aveau langa restaurantul taberei … biliardul. Eu una m-am distrat!” Mihaela C.

13. Tacut, dar atent la toate. Nu-i place nici lui trezitul de dimineata. Campion la biliard… Cosmin D.

14. “ Am asteptat mult sa ajung la mare. Am inotat, m-au ingropat in nisip, am alergat pe tarm. Am multe amintiri din aceasta tabara, dar abia astept sa ajung acasa.” Lacramioara B.

15. “ Avem ore de odihna intre 11:00 si 16:00 cu masa de pranz la 13:30. Era timp si de dormit,dar existau prea multe alternative… Mi-a placut sa revad statiunea. Cu cativa ani in urma am mai fost aici, dar mi-a facut placere sa revad locurile, dar mai ales marea. Sper ca celor de acasa sa le placa cadourile pe care le-am luat pentru ei.” Andrei R.

16. “ Ne culcam la ora 00:00 si ne trezim in jur de 5:30 ca sa vedem rasaritul. E cam greu. Mancarea a fost buna. Ne-am distrat foarte bine si sunt trista ca mai sunt 2 zile si plecam. Am sa o rog pe mama sa ma lase iar la anul.” Melani A.

17. “ Mi-ar fi placut sa fiu cazat in Vila “Mihai Eminescu” din Eforie Sud sau macar intr-o pensiune de * * * * *, intr-un hotel cu baie sofisticata si piscina. Pentru inceput m-am multumit si cu Vila “Marinarul”… cu friptura de pui, gratar, cartofi prajiti, inghetata, clatite…si nelipsita supa.” Robert A.