Hadházi Dóra

Hadházi Dóra. Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba. 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk az utazásra, mindenki nagyon lelkesen várta már Németország határait, de senki nem tudta mi vár rá, később minden kiderült… . Utazás .

1. HadháziDóra BrauhauszumLöven

2. Elindulás, utazás Németországba • 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk az utazásra, mindenki nagyon lelkesen várta már Németország határait, de senki nem tudta mi vár rá, később minden kiderült… 

3. Utazás

4. A közös szállás • A közös szállásunk Hochwaldban volt ahová 2011 október 2-án érkeztünk meg a kis csapatunkkal • 3 napig voltam itt és nagyon jól éreztem magam, csak hamar elfogyott a mi kis csapatunk, vagyis hamar elvittek mindenkit • Tettünk nagy sétákat nagyon szép helyen van, a német hegyek gyönyörűek • Sok játékot játszottunk és a német felkészítő sem vészes

5. Közös szállás 1. rész: a szálláson

6. Közös szállás 2. rész: Séták a környéken

7. Mühlhausen-ben volt a gyakorlati helyem, szakácsként tevékenykedtem 2011 10 08- 11 02

8. BrauhauszumLöven

9. Feladataim a konyhában  • Én a hideg konyhán dolgoztam • hideg tálakat készítettem (sajttálakat, gyümölcstálakat, szalámis tálakat, pármai sonkás tálakat) • Gombócoztam a thüringiai gombócot • Saláták készítése • Zöldségek, tisztítása, darabolása, • Saláták készítése • Napi kétszer salátabár készítése • Halloween tökök faragása 

10. Munkáim a konyhában 

11. Mülhausen Jó nagy séta volt a városban , nagyon szép hely , örömmel ajánlom mindenkinek, és van vásárlási lehetőség

12. Kirándulás • Az Erfurt-i kirándulás nagyon jó volt, nagyon jó volt, újra együtt volt a mi kis csapatunk • Voltunk Mc Donalds-ba közösen ebédeltünk • Voltunk 1 eurós boltba így aki nem vásárolt még semmit az nyugodtan tudott • Bár a csapattal Erfurtba voltam, de jártam Évivel és a pestiek kísérő tanárával Weimarba is, amit nagyon élveztünk

13. Weimar

14. A vége Hamar eltelt ez az egy hónap, mindent megtudtunk, minden kiderült és nagyon jó élményekkel gazdagodtunk. Én is nagyon jól éreztem magam és bármikor visszamennék, akár holnap is Örömmel merem ajánlani az utánunk utazó csoportoknak Mühlhausenben a BrauhauszumLöven szállodát, igen és vigyázat házi főzésű sörük van:D csak jó tanácsként gondoltam az utódoknak viszlát Németország