11/B

11/B. Balaton felvidéki kirándulás. Első célállomásunk Zircen volt, ahol a Bakonyi Természettudományi Múzeum kiállítását tekintettük meg. Ezután fagyiztunk egyet a múzeum melletti cukrászdában és az azelőtti napokon kiadott feladatokat felolvasta az a diák ,akinek Zirc volt kiadva 

neka

11/B

1. 11/B Balaton felvidéki kirándulás

2. Első célállomásunk Zircen volt, ahol a Bakonyi Természettudományi Múzeum kiállítását tekintettük meg

3. Ezután fagyiztunk egyet a múzeum melletti cukrászdában és az azelőtti napokon kiadott feladatokat felolvasta az a diák ,akinek Zirc volt kiadva  Innen indultunk Balatonfüredre…

4. …ahol megnéztük a Jókai Mór Emlékmúzeumot.

5. Itt is kitaláltak egy feladatot nekünk a Tanárnőék, meg kellett keresni, hogy hívták a papagájt 

6. Utána kaptunk egy kis szabad programot, sétálhattunk Balatonfüreden.

7. A Kormos csárdában ebédeltünk, oda 5 perc alatt eljutottunk busszal 

8. Tihanyi Bencés Apátság Itt megnéztünk egy 10 perces kisfilmet az apátságról, majd a templomot jártuk körbe.

9. Sétáltunk is

10. Ez után Badacsonyba indultunk. Mivel itt nem tudtunk bemenni az Egry József Emlékmúzeumba, a csütörtöki osztályfőnöki órán felkészültünk belőle, megnéztük a műveit és mindent megtudtunk róla ,amit kellett. Megnéztük a szobrot, majd szabad programot kaptunk 

11. Keszthelyen elfoglaltuk a szállást, majd este 9-kor mentünk a Festetics kastélyba, éjszakai látogatásra.

12. A 2. nap indultunk Balatongyörökre strandolni, ezt egész délelőtt élvezhettük.

13. Ez után mentünk az Afrika Múzeumba

14. Tapolcán meglátogattuk a Tavas-barlangot és a Malom-tó körül sétálgattunk,ARANYHALAKAT ETETTÜNK

15. Nagyvázsonyban csak kívülről tudtuk megnézni a várat, de itt is volt valaki, aki előadást tartott 

16. Veszprémben egy feladatlapot kaptunk, amit ki kellett tölteni úgy, hogy a városban kellett megkeresni az adott feladat megfejtését. Itt kaptuk meg a Jókais feladatlapot is 

17. A hazafelé vezető utat végignevettük, énekeltük.mindenki nagyon jól érezte magát 