H o t e l a r s t w o wiczenia terenowe 8 10 marca 2013
Download

* H O T E L A R S T W O * ćwiczenia terenowe 8 - 10 marca 2013 - PowerPoint PPT Presentation

• 102 Views
  • Uploaded on

* H O T E L A R S T W O * ćwiczenia terenowe 8 - 10 marca 2013. Prezentację wykonała: Magdalena Tomczyk.

loader
I am the owner, or an agent authorized to act on behalf of the owner, of the copyrighted work described.
capcha

PowerPoint Slideshow about ' * H O T E L A R S T W O * ćwiczenia terenowe 8 - 10 marca 2013' - manasa

An Image/Link below is provided (as is) to download presentation

Download Policy: Content on the Website is provided to you AS IS for your information and personal use and may not be sold / licensed / shared on other websites without getting consent from its author.While downloading, if for some reason you are not able to download a presentation, the publisher may have deleted the file from their server.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - E N D - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
H o t e l a r s t w o wiczenia terenowe 8 10 marca 2013

*HOTELARSTWO*ćwiczeniaterenowe8-10marca2013

Prezentację wykonała: Magdalena Tomczyk

W dniach 8-10 marca 2013 roku wraz z grupą Hotelarstwa mieliśmy przyjemność uczestniczyć w ćwiczeniach terenowych, odbywających się w 11 krakowskich, obiektach. Naszym opiekunem była Pani doktor Izabela Kapera. Niniejsza prezentacja ma za zadanie przenieść nas w czasie do tamtych dni i odbyć jedyną w swoim rodzaju wirtualną wycieczkę po odwiedzonych już wcześniej obiektach.Wszyscy gotowi?W takim razie ruszamy! 

Pierwszy dzie wicze pi tek 8 03 2013
Pierwszy dzień ćwiczeńpiątek, 8.03.2013

opracowanie własne na podstawie mapy: https://maps.google.pl/

Dnia 8 marca 2013 roku wyruszamy na ćwiczenia terenowe. Zwiedzanie rozpoczynamy od Rubinstein Residence, który znajduje się w kamienicy na ulicy Szerokiej 12 –a więc w sercu krakowskiego Kazimierza. Po budynku oprowadza nas dyrektor obiektu.

Jako drugi w kolejności zwiedzimy Zwiedzanie rozpoczynamy Hotel Ester, znajdujący się tuż obok Rubinstein Residence, przy ulicy Szerokiej 20.

Przy wyjściu znajdują się efektowne zegary z trzech różnych stref czasowych Krakowa, Nowego Jorku i Tokio, które przypominają nam, że pora na następny hotel.

Kolejny hotel kt ry odwiedzimy to qubus krak w hotel znajduje si przy ulicy nadwi la skiej 6
Kolejny hotel różnych stref czasowych , który odwiedzimy to Qubus Kraków Hotel znajduje się przy ulicy Nadwiślańskiej 6.

Po wejściu różnych stref czasowych do hotelu widok egzotycznych palm od razu pobudza naszą wyobraźnię i w ten mroźny, zimowy dzień przenosi nas na tropikalne i przede wszystkim gorące wyspy 

A oto i słynny basen na 7 piętrze…Jako profesjonalni fotoreporterzy musimy uważać, by nie zakłócić spokoju dwóm nieśmiałym amatorom kąpieli ;) Oprócz basenu znajduje się tutaj również odprężające jacuzzi.

A teraz teleportujemy się do odrobinę kosmicznego fotoreporterzy musimy uważać, by nie zakłócić spokoju dwóm nieśmiałym amatorom kąpieli ;) Oprócz basenu znajduje się tutaj również odprężające jacuzzi.Hotelu Galaxy. Obiekt znajduje się przy ulicy Gęsiej 22 a, tuż przy Galerii Kazimierz.

A oto i galaxyczna fototapeta znajduj ca si na jednej ze cian
A oto i fotoreporterzy musimy uważać, by nie zakłócić spokoju dwóm nieśmiałym amatorom kąpieli ;) Oprócz basenu znajduje się tutaj również odprężające jacuzzi.GALAXYczna fototapeta znajdująca się na jednej ze ścian…

Idąc korytarzem mamy wrażenie, że znajdujemy się w centrum dowodzenia kosmicznego…Nawet zwykły odkurzacz wydaje się być przybyszem z innej planety 

W pokojach zastosowano dość odważne, ale i ciekawe rozwiązanie – okno z widokiem na… łazienkę. Goście, którzy cenią sobie prywatność i spokój na szczęście w każdej chwili mogą zasunąć żaluzje 

Wiele szczegółów zostało przemyślanych zgodnie z głównymi założeniami hotelu i idealnie wpasowuje się w jego nieco kosmiczny klimat.

Przed nami bardzo pokaźna kolekcja szlachetnego trunku, jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na dłuuuższą chwilę ;)

A oto i basen
A oto i basen… jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na

W gabinecie masażu można skorzystać z szerokiej jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na oferty zabiegów.Znajdzie się także coś dla dzieci – cieszące się dużą popularnością robienie zwierzątek z…ręczników 

Drugi dzie wicze sobota 9 03 2013
Drugi dzień ćwiczeń jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na sobota, 9.03.2013

opracowanie własne na podstawie mapy: https://maps.google.pl/

Hotel Ibis jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na do grupy Accor. Po obiekcie jesteśmy oprowadzani przez uroczą Panią, która przyznała nam się do lekkiego zestresowania z tego powodu. Obawy były zupełnie bezpodstawne, gdyż rola przewodnika po hotelu została rewelacyjnie spełniona.

Tu obok znajduje si hotel novotel krak w centrum novotel wyst puje w 61 krajach
Tuż jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na obok znajduje się hotel Novotel Kraków Centrum. Novotel występuje w 61 krajach.

W hotelu znajduje jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na się oczywiście siłownia, a odpowiednia aranżacja i wystrój na pewno zachęca do spalania kalorii 

A teraz ju przed nami hotel copernicus kt ry znajduje si przy ulicy kanoniczej
A teraz już przed nami jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na Hotel Copernicus, który znajduje się przy ulicy Kanoniczej.

Bajeczne hotelowe patio
Bajeczne hotelowe patio jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na

Posi ek mo na te spo y nieco wy ej
Posiłek można też spożyć nieco wyżej… jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na

Tak e si ownia wygl da niezwykle stylowo
Także siłownia wygląda niezwykle stylowo… jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na

A oto podziemny basen
A oto podziemny basen… jakim jest wino. Niektórzy nie mogli się oprzeć temu widokowi i przystanęli tutaj na

Niestety, nasza wycieczka po Hotelu Copernicus dobiega końca…Cieszymy się, że mogliśmy obejrzeć chociaż jego część. Zdajemy sobie sprawę, że wartość historyczna budynku i zachowane w nim dzieła sztuki zobowiązują do zapewnienia wyjątkowego poziomu hotelowych standardów. Copernicus wyśmienicie spełnia ideę współistnienia zabytku i luksusowego współczesnego hotelu !

Czas zakończyć drugi dzień ćwiczeń terenowych! Do zobaczenia jutro  !

Trzeci dzie wicze niedziela 10 03 2013
Trzeci dzień ćwiczeń końca…Cieszymy się, że mogliśmy obejrzeć chociaż jego część. Zdajemy sobie sprawę, że wartość historyczna budynku i zachowane w nim dzieła sztuki zobowiązują do zapewnienia wyjątkowego poziomu hotelowych standardów. Copernicus wyśmienicie spełnia ideę współistnienia zabytku i luksusowego współczesnego hotelu !niedziela, 10.03.2013

opracowanie własne na podstawie mapy: https://maps.google.pl/

Kolejny dzie wicze rozpocz ismy od hotelu radisson blu z kt rego przeszli my do
Kolejny dzień ćwiczeń rozpoczęłismy od hotelu Radisson końca…Cieszymy się, że mogliśmy obejrzeć chociaż jego część. Zdajemy sobie sprawę, że wartość historyczna budynku i zachowane w nim dzieła sztuki zobowiązują do zapewnienia wyjątkowego poziomu hotelowych standardów. Copernicus wyśmienicie spełnia ideę współistnienia zabytku i luksusowego współczesnego hotelu !Blu, z którego przeszliśmy do…

Wprost magiczny korytarz z niezwykle ciepłym oświetleniem…

Nastrojowy kominek znajduje się zaraz przy głównym wejściu

Przed nami butikowy oświetleniem…Hotel Gródek .Jego usytuowanie zapewnia komfort i spokój, ponieważ ulica Na Gródku jest jedynie kameralnym zaułkiem dojazdowym do średniowiecznego zakonu Dominikanek, ulicą mało znaną nawet wśród Krakowian.

Hotel nale y do sieci pana jerzego donimirskiego
Hotel należy do sieci Pana Jerzego Donimirskiego opuszczać…

Widok ze schodów na naszych pięknych Hotelarzy oraz główny hol z kominkiem 

A oto ostatnie ujęcie i wpasowujące się w charakter Hotelu Gródek***** elegancka Klaudia i Krysia  za moment wpiszemy się do Księgi Pamiątkowej i opuścimy mury tego magicznego, stylowego obiektu. Wszyscy jesteśmy pod jego ogromnym wrażeniem – jest to miejsce eleganckie, ale i zarazem przytulne, kameralne. Czas spędzony tutaj był niemalże królewską przyjemnością! Mamy nadzieje, że dane nam będzie kiedyś tu powrócić!

Przed nami ostatni (niestety) hotel, który mamy przyjemność odwiedzić – Hotel Saski , znajdujący się przy ulicy Sławkowskiej 3. Zmęczenie i ogromna ilość wrażeń, którą przeżyliśmy do te pory sprawiły, że motywem przewodnim hotelu stały się…duchy i upiory, które widzieliśmy i słyszeliśmy dosłownie na każdym kroku 

Po hotelu oprowadza nas miły i charyzmatyczny Pan, który jest bardzo wyrozumiały wobec naszych fantazji i dzielnie odpowiada nawet na najstraszniejsze pytania

Hotelowe korytarze kryj w sobie wiele tajemnic
Hotelowe korytarze kryją w sobie wiele tajemnic… jest bardzo wyrozumiały wobec naszych fantazji i dzielnie odpowiada nawet na najstraszniejsze pytania

Zabytkowa winda wywarła na nas wielkie wrażenie…ale o niej usłyszymy jeszcze później…

Wracamy do naszej wspaniałej windy – jest bardzo wyrozumiały wobec naszych fantazji i dzielnie odpowiada nawet na najstraszniejsze pytaniaKlaudia dostąpiła zaszczytu podróży tym cudownym wehikułem wraz z Panem, który zrobił Jej małego psikusa zatrzymując windę między piętrami– mina Klaudii była wtedy bezcenna

Po wyjściu z windy rozbłysły blaski fleszy! Tym razem mina Klaudii mówi:

„żałujcie, było bosko!”

Nasze jest bardzo wyrozumiały wobec naszych fantazji i dzielnie odpowiada nawet na najstraszniejsze pytaniatrzydniowe ćwiczenia terenowe po krakowskich hotelach dobiegły końca… Mieliśmy przyjemność zobaczyć aż 11 obiektów, z których każdy jest jedyny w swoim rodzaju. Usłyszeliśmy mnóstwo ciekawostek, które na długo pozostaną w naszej pamięci, przyjrzeliśmy się z bliska pracy w hotelach zarówno butikowych jak i sieciowych, ujrzeliśmy wiele wspaniałych miejsc, unikatowych zabytków i nowoczesnych rozwiązań. W wielu z tych miejsc zostaliśmy także zaproszeni na praktyki lub zachęceni do rozpoczęcia kariery w hotelu. Wszystko to było dla nas świetnym doświadczeniem, które na pewno już niedługo zaowocuje w naszym życiu.

Zawdzięczamy to także naszej niezastąpionej Pani Doktor Izabeli Kaperze – i kierujemy do niej WIELKIE podziękowania! 

I a w f
I jest bardzo wyrozumiały wobec naszych fantazji i dzielnie odpowiada nawet na najstraszniejsze pytaniaAWF!

THEEND!

Dziękuję za uwagę!

P.S. Wszystkie wykorzystane zdjęcia zostały wykonane przeze mnie, moim własnym aparatem.