3.5. – 7.5. 2013

Zájezd do Londýna. 3.5. – 7.5. 2013. První den :. V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté na nádraží v Řečanech nad Labem. Po dlouhém loučení jsme nasedli do vlaku. Cesta byla krátká, protože jsme museli v Kolíně přestupovat.

kalb

3.5. – 7.5. 2013

1. Zájezd do Londýna 3.5. – 7.5. 2013

2. První den : V osm hodin jsme se sešli ve škole. Jen co jsme zkontrolovali potřebné věci, vyrazili jsme o půl desáté na nádraží v Řečanech nad Labem. Po dlouhém loučení jsme nasedli do vlaku. Cesta byla krátká, protože jsme museli v Kolíně přestupovat. Když jsme se konečně dostali do Prahy, vyhledali jsme svůj autobus a jeli pro školu Čerčany. Cesta do Londýna byla dlouhá a úmorná. Přesto, že jsme byli všichni moc unavení, nikdo nemohl první noc usnout. Když se to náhodou někomu podařilo, vzbudilo ho naloďování na trajekt, které proběhlo ve tři hodiny ráno.

3. Nezapomenutelný zážitek z jízdy na trajektu.

4. Druhý den : Konečně jsme stáli nohama pevně na zemi. Jelikož se na trajektu nemohlo spát, všichni padli vyčerpáním v pět hodin v autobuse. Cesta z Doveru trvala dvě hodiny. Bohužel to byl jediný čas, který jsme naspali. Vystoupili jsme v Londýně u řeky Temže s výhledem na známé London Eye. S nadšením jsme si fotili vše, co nám přišlo pod ruku. Došli jsme ke katedrále sv. Pavla u kterého nám paní průvodkyně dopřála chvilku odpočinku.

5. Za mostem Tower Bridge na nás čekala majestátní pevnost Tower.

6. Metrem jsme se přesunuli ke stadionu Chelsea. Nakoukli jsme na místo konání všech důležitých fotbalových zápasů. Udiveně jsme hleděli na krásně se zelenající trávník.

7. Stadion Chelsea.

8. Metrem jsme zase jeli zpátky, ale tentokrát jsme vystoupili na jiné stanici. Posvačili jsme a odpočívali na měkkém trávníku, když v tom nám paní průvodkyně oznámila, že půjdeme na London Eye. Únava z nás spadla a rychle jsme běželi stát frontu na nejkrásnější pohled na Londýn. Večer jsme se seznámili s naší novou rodinou. Nejprve jsme se zalekli, že jsou to černoši, ale postupem času jsme byli mile překvapeni a rádi, že jsme tuto novou rodinu poznali.

9. Třetí den : Ráno jsme vyskočili z postele a běželi se připravit na snídani. Naše rodina nás zase odvezla zpět k našim kamarádům. První naše cesta vedla na Trafalgarské náměstí. Bohužel se tam připravoval nějaký koncert, a proto jsme nemohli jít až do středu náměstí. Po malé svačině jsme se vydali k Buckinghamskému paláci. Tam jsme se pokochali pohledem na střídání stráží. Odpočatí jsme vyrazili k London Dungeon. I když jsme se trošičku báli, moc se nám to líbilo.

10. Vzpomínka na London Dungeon. Opravdu jsme se tam moc báli. :)

11. Rozklepaní strachy jsme rychle běželi na loď, která nás měla odvézt k nultému poledníku Greenwich. Bylo krásné stát každou nohou na jiné polokouli. I když se zdálo, že jsme unavení, přísloví: „Kdo je unaven Londýnem, je unaven životem“ na nás ale neplatilo. Večer jsme se rádi opět shledali se svými „rodinami“ a znovu si vyzkoušeli naše jazykové znalosti.

12. Čtvrtý den : Po snídani nás rodiny odvezly k autobusu. Nastalo tam velké loučení. Bylo nám smutno, že už se vidíme naposledy. Naše cesta vedla do muzea Madame Tussauds (Muzeum voskových figurín). Potkali jsme se tam s mnoha známými osobnostmi. Cesta pokračovala do známého Hyde parku. Tam jsme se najedli a měli jsme tříhodinový rozchod. Mohli jsme jít nakupovat do známé ulice Oxford street. Náš krásný zájezd jsme zakončili prohlídkou přírodovědného muzea. Překvapilo nás, že vstup byl zadarmo. Když jsme si obrovskou a velmi krásnou budovu prohlédli, čekala nás už jen cesta domů.

13. Vzpomínka na Madame Tussauds.

14. Pátý den : Po celou dobu zájezdu jsme vždy na konci dne dostali od paní průvodkyně zpracované pracovní listy, které jsme vyplnili a poslední den předali na zhodnocení. Paní průvodkyně poté vyhodnotila nejlepšího z nás, který dostal dárek – double decker. Ani jsme se nenadáli a byla tma. Jelikož jsme byli moc unavení, prospali jsme v autobuse skoro celou noc. Cesta Německem byla asi nejhorší, trvala více než pět hodin. V ranních hodinách jsme se přiblížili ku Praze. Rozloučili jsme se se školou Čerčany a s paní průvodkyní, která byla po celou dobu skvělá a předala nám spoustu zajímavých informací. Vyčkali jsme na rychlík a cestou vlakem mysleli na vše, co jsme za těch pár dní viděli a zažili. V Řečanech na nás už čekali rodiče, kteří nás přivítali s otevřenou náručí. I když se nám v Londýně moc líbilo, přece jen jsme byli rádi, že jsme doma.

15. Loučení s překrásnou Anglií.

16. Akci pořádala cestovní kancelář CK2, které bychom chtěli poděkovat za perfektně připravený zájezd pro školy. Prezentaci vytvořila Lucie Sajdlová a Valerie Vomáčková