Adaptační kurz 1.A

Adaptační kurz 1.A. Vít Štercl, Patrik Dolní, Patrik Havel, Martin Cirkovský, Daniel Švadlenka. Den 1. Náš dobrodružný výlet jsme započali 8.září odjezdem od našeho gymnázia, kde na nás čekaly první potíže, a to sklerotičtí spolužáci, kteří zapomněli kartičky pojištěnce.

1. Adaptační kurz 1.A Vít Štercl, Patrik Dolní, Patrik Havel, Martin Cirkovský, Daniel Švadlenka

2. Den 1. Náš dobrodružný výlet jsme započali 8.září odjezdem od našeho gymnázia, kde na nás čekaly první potíže, a to sklerotičtí spolužáci, kteří zapomněli kartičky pojištěnce. Přijeli jsme dopoledne, naobědvali jsme se a po obědě jsme se dali do seznamování. K obědu jsme měli segedínský guláš a zeleninovou polévku - skvělou jako od babičky :). Po vydatném obědě jsme šli hrát hry. Začali jsme tím, že pan profesor Kváča šel rozmístit fáborky na orientační běh. Mezitím, co rozmisťoval fáborky a papíry s úkoly, všichni jsme se navzájem představili a rozdělili do mužstev.

3. Den 1. Závod zaslouženě vyhráli ti nejlepší - Aha team 1. Některým týmům selhali navigátoři, a tak si ani nevšimly posledního papíru s úkolem, což se poté projevilo na výsledcích. Nejmenovaný tým s nejlepším časem proto skončil na posledním místě. Poté přišel čas na přehazovanou. Někteří jedinci navštívili místní hřiště s klouzačkou a trampolínou a ti otužilejší vyzkoušeli studenou vodu místního bazénu. Po večeři (rýže s masem a zeleninou) jsme si udělali táborák a začali jsme vymýšlet a nacvičovat scénky.

4. Den 2. Časně ráno jsme vstali a šli na snídani. Dopoledne jsme měli volné. Hodinku po obědě jsme šli na túru. Došli jsme k rozhledně, která byla na zatraceně vysokém kopci a šli jsme tam asi dvě hodiny. Z rozhledny byl krásně zamlžený výhled na okolní krajinu, naši chatu - a na Sněžku, která vůbec nevypadala jako nejvyšší hora ČR. Z rozhledny šel turista s gangsta stylem a swagem. Vše bylo samozřejmě důkladně zdokumentováno - viz fotografie :)

5. Den 3. - odjezd Ráno bylo opravdu těžké. Nikomu se nechtělo vstávat. Po snídani jsme si všichni sbalili a odjeli dvěma mikrobusy domů.